ac dc logo

قوانین فروشگاه

فروشگاه قطعات برق و الکترونیک DC-AC

شرایط و قوانین فروشگاه.

ثبت اطلاعات مشتریان

لطفا در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی ، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کنید و حتما ایمیل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت . ضمنا در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری شما صحیح نباشد ، هرگونه تاخیر به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خریدار می باشد

گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات

قطعات الکترونیک ارائه شده در فروشگاه به هیچ وجه شامل گارانتی ، خدمات پس از فروش و یا امکان عودت و یا تعویض نمی باشد و مسئولیتی از بابت کارکرد صحیح قطعه ، چگونگی کار با قطعه و یا آموزش های مربوطه به عهده فروشگاه نمی باشد  (به دلیل حساسیت بسیار بالای قطعات الکترونیک و عدم توانایی تشخیص دلیل بروز مشکل در آنها ) .

بر همین اساس جهت سفارشات تعداد بالا ، ابتدا اقدام به تهیه نمونه با تعداد پایین نموده و سپس در صورت تایید بر روی تعداد مورد نظر خرید نمایید تا متحمل ضرر نشوید . ضمن اینکه تنها قطعاتی که در انتهای نام خود عبارت اورجینال را دارند ، به صورت مطمئن از شرکت اصلی تهیه شده است و الباقی موارد از طریق واسطه ها تامین شده است .

لازم به ذکر است که مواردی نظیر آمپر مصرفی ، ولتاژ ورودی و خروجی ، توان مصرفی و … که در سایت ذکر شده است مطابق با اطلاعات درج شده در دیتاشیت و یا سایت سازنده و یا اطلاعات درج شده بر روی جنس یا دفترچه محصول می باشد و مسئولیتی از بابت عدم تطابق مقادیر درج شده با مقادیر واقعی متوجه فروشگاه نمی باشد

لغو سفارشات نقدی

در صورتی که پرداخت سفارش انجام شده باشد و درخواست لغو سفارش داده شود ،  و درخواست لغو سفارش قبل از ارسال کالا باشد سفارش لغو و مبلغ به شما برگشت داده میشود. ولی در صورت ازسال کالا هیچ گونه امکان لغو درخواست وجود ندارد

واریز وجه

کلیه بازگشت وجه های درخواستی فقط به نام شخص حقیقی صاحب حساب کاربری انجام می گردد (در صورت عدم تطابق نام صاحب شماره حساب ( یا کارت ) اعلام شده از طرف مشتری با نام حساب کاربری موجود در فروشگاه، برگشت وجه از واحد مالی و حسابداری صورت نمی گیرد) .

همچنین در صورتی که حساب کاربری ثبت شده در فروشگاه متعلق به سازمان دولتی یا دانشگاه باشد ، می بایست شماره حساب اعلام شده متعلق به همان سازمان یا دانشگاه باشد

آسیب دیدن سفارش در حین حمل بسته

سفارشات ارسالی توسط فروشگاه تا جای ممکن به صورت محکم و با ایمنی بالا بسته بندی می شوند اما با این حال و با توجه به ممنوعیت ارسال قطعات و لوازم شکستنی در تمامی روش های ارسال ، بسته هایی که دچار آسیب دیدگی در زمان حمل شوند ، شامل بیمه های اولیه شرکت های حمل و نقل نمی شوند و پرداخت خسارت نیز متوجه فروشگاه نمی شود .

میزان امنیت و دقت روش های ارسال به شرح زیر است :

1 – پیک موتوری 2 – تیپاکس 3- پست پیشتاز

اعلام مغایرت

برای سفارشات غیر حضوری ، در صورتی که اجناس ارسال شده با فاکتور مغایرت داشته باشد ، مشتری موظف است حداکثر تا 1 روز بعد از دریافت بسته ، فروشگاه را در جریان بگذارد ، در غیر این صورت بعد از این زمان مسولیتی بر عهده فروشگاه نمی باشد و به آن رسیدگی نخواهد شد . در مورد سفارشاتی که به صورت حضوری تحویل گرفته می شوند ، مشتری موظف است در زمان تحویل کلیه اقلام را چک و مغایرات را اطلاع دهد

برگشت خوردن سفارش

در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد ، علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس ، تلفن ، کد پستی و نام) باشد ، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد

اعتبار پیش فاکتور

اعتبار فاکتور ثبت شده برای پرداخت صرفا همان روز ثبت سفارش است و پس از این مدت در صورت تغییر قیمت ها ، قیمت های به روز محاسبه خواهد شد

تصاویر و مشخصات محصولات در سایت

به دلیل بالا بودن تعداد اقلام موجود در فروشگاه و تنوع در شرکت های سازنده ، تغییر سریال نامبر و … و عدم امکان به روز رسانی مکرر تصاویر ، تصاویر سایت اکثرا به صورت حدودی قرار داده شده اند و در مواردی که نیاز است جزئیات با موارد داخل سایت چک شود ، حتما تلفنی هماهنگ شود . این موارد اکثرا برای اجناسی مثل آی سی ، خازن ، ترانزیستور ، مقاومت ، جعبه های پلاستیکی ، آداپتورها و … که دارای چندین شرکت سازنده و … هستند ، می باشد

همچنین توجه داشته باشید که تمامی مقادیر و مشخصاتی که در سایت ذکر شده است ، با توجه به مقادیر اعلامی توسط شرکت سازنده و یا دیتاشیت محصول ذکر شده است و فروشگاه مسئولیتی از بابت عدم تطابق مشخصات درج شده (مقادیر نامی) با مشخصات واقعی محصول ندارد (در اکثر موارد و قطعات ، مقادیر ذکر شده به صورت نامی و تحت شرایط ایده آل و به صورت ماکزیمم می باشد که با حالت دائم و واقعی متفاوت است) .

قطعات فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی شود

– لطفا به این نکته توجه داشته باشید که حتما قبل از خرید با تعداد بالا ، اقدام به خرید نمونه فرمائید .
– حداکثر زمان اعلام مغایرت در سفارش و یا گزارش خرابی دستگاه هایی که شامل مهلت تست می باشند 24 ساعت می باشد .
– قطعات الکترونیک ، سنسور ها و ماژول ها به هیچ وجه شامل گارانتی و زمان تست نمی باشد و مسئولیتی از بابت کارکرد صحیح قطعه ، نحوه راه اندازی و آموزش کار با قطعه به عهده فروشگاه نمی باشد

ارسال کالا

روش های ارسال کالا به صورت های

1) ارسال با پست

2) ارسال با تیپاکس

3) ارسال با پیک موتوری در شهر اصفهان

می باشد و در تمامی روش ها هزینه بسته بندی و ارسال با مشتری می باشد.

سفارشی سازی محصولات

با توجه به این که اکثر محصولات سایت متعلق به شرکت های ایرانی می باشد در صورت نیاز و با هماهنگی قسمت فنی فروشگاه این قابلیت وجود دارد که بعضی از انها به صورت خصوصی و با امکانات خاص به مشتری تحویل داده شود.برای این امر حتما با ید به صورت تلفنی با قسمت فنی فروشگاه هماهنگی شود