ساعات کار فروشگاه همه روزه از ساعت 8:30 صبح الی 18 بعد از ظهر میباشد تلفن تماس 32359128-031
قوانین فروشگاه

شرایط و قوانین فروشگاه

ثبت اطلاعات مشتریان :

لطفا در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی ، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کنید و حتما ایمیل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت . ضمنا در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری شما صحیح نباشد ، هرگونه تاخیر به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خریدار می باشد .

 

گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات :

قطعات الکترونیک ارائه شده در فروشگاه به هیچ وجه شامل گارانتی ، خدمات پس از فروش و یا امکان عودت و یا تعویض نمی باشد و مسئولیتی از بابت کارکرد صحیح قطعه ، چگونگی کار با قطعه و یا آموزش های مربوطه به عهده فروشگاه نمی باشد  (به دلیل حساسیت بسیار بالای قطعات الکترونیک و عدم توانایی تشخیص دلیل بروز مشکل در آنها ) . بر همین اساس جهت سفارشات تعداد بالا ، ابتدا اقدام به تهیه نمونه با تعداد پایین نموده و سپس در صورت تایید بر روی تعداد مورد نظر خرید نمایید تا متحمل ضرر نشوید . ضمن اینکه تنها قطعاتی که در انتهای نام خود عبارت اورجینال را دارند ، به صورت مطمئن از شرکت اصلی تهیه شده است و الباقی موارد از طریق واسطه ها تامین شده است . لازم به ذکر است که مواردی نظیر آمپر مصرفی ، ولتاژ ورودی و خروجی ، توان مصرفی و ... که در سایت ذکر شده است مطابق با اطلاعات درج شده در دیتاشیت و یا سایت سازنده و یا اطلاعات درج شده بر روی جنس یا دفترچه محصول می باشد و مسئولیتی از بابت عدم تطابق مقادیر درج شده با مقادیر واقعی متوجه فروشگاه نمی باشد (به دلیل چینی بودن اکثر قطعات ،معمولا مقادیر ذکر شده با مقادیر واقعی متفاوت هستند ) .

 

لغو سفارشات نقدی :

در صورتی که پرداخت سفارش انجام شده باشد و درخواست لغو سفارش داده شود ،  و درخواست لغو سفارش قبل از ارسال کالا باشد سفارش لغو و مبلغ به شما برگشت داده میشود. ولی در صورت ازسال کالا هیچ گونه امکان لغو درخواست وجود ندارد.

 

واریز وجه :

کلیه بازگشت وجه های درخواستی فقط به نام شخص حقیقی صاحب حساب کاربری انجام می گردد (در صورت عدم تطابق نام صاحب شماره حساب ( یا کارت ) اعلام شده از طرف مشتری با نام حساب کاربری موجود در فروشگاه، برگشت وجه از واحد مالی و حسابداری صورت نمی گیرد) .

همچنین در صورتی که حساب کاربری ثبت شده در فروشگاه متعلق به سازمان دولتی یا دانشگاه باشد ، می بایست شماره حساب اعلام شده متعلق به همان سازمان یا دانشگاه باشد.

 

آسیب دیدن سفارش در حین حمل بسته :

سفارشات ارسالی توسط فروشگاه تا جای ممکن به صورت محکم و با ایمنی بالا بسته بندی می شوند اما با این حال و با توجه به ممنوعیت ارسال قطعات و لوازم شکستنی در تمامی روش های ارسال ، بسته هایی که دچار آسیب دیدگی در زمان حمل شوند ، شامل بیمه های اولیه شرکت های حمل و نقل نمی شوند و پرداخت خسارت نیز متوجه فروشگاه نمی شود .

میزان امنیت و دقت روش های ارسال به شرح زیر است :

1 - پیک موتوری 2 - ترمینال اتوبوسرانی 3 - تیپاکس و ایران پیام  4- باربری 5- پست پیشتاز 6- پست سفارشی

اعلام مغایرت :

برای سفارشات غیر حضوری ، در صورتی که اجناس ارسال شده با فاکتور مغایرت داشته باشد ، مشتری موظف است حداکثر تا 1 روز بعد از دریافت بسته ، فروشگاه را در جریان بگذارد ، در غیر این صورت بعد از این زمان مسولیتی بر عهده فروشگاه نمی باشد و به آن رسیدگی نخواهد شد . در مورد سفارشاتی که به صورت حضوری تحویل گرفته می شوند ، مشتری موظف است در زمان تحویل کلیه اقلام را چک و مغایرات را اطلاع دهد . 

برگشت خوردن سفارش :

در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد ، علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس ، تلفن ، کد پستی و نام) باشد ، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد .

 

اعتبار پیش فاکتور :

اعتبار فاکتور ثبت شده برای پرداخت صرفا همان روز ثبت سفارش است و پس از این مدت در صورت تغییر قیمت ها ، قیمت های به روز محاسبه خواهد شد .

 

تحویل حضوری سفارشات :

برای آن دسته از مشتریانی که قصد تحویل گرفتن حضوری سفارش خود را دارند ، امکان تحویل حضوری سفارش میسر می باشد و کافیست در زمان ثبت سفارش ، گزینه حمل را تحویل حضوری انتخاب نمائید . ضمن اینکه امکان ارسال پیک موتوری (مانند الو پیک) هم برای تحویل گرفتن بسته وجود دارد . در این حالت میبایست شماره سفارش را به پیک یا شخصی که برای تحویل بسته میفرستید بدهید . ضمنا مسئولیت حمل و یا مفقود شدن بسته در این حالت به عهده خریدار است و فروشگاه پس از تحویل بسته به شخصی که مشخصات و شماره سفارش خریدار را دارد ، هیگونه مسئولیتی را بر عهده نخواهد گرفت .

 

تصاویر و مشخصات محصولات در سایت :

به دلیل بالا بودن تعداد اقلام موجود در فروشگاه و تنوع در شرکت های سازنده ، تغییر سریال نامبر و ... و عدم امکان به روز رسانی مکرر تصاویر ، تصاویر سایت اکثرا به صورت حدودی قرار داده شده اند و در مواردی که نیاز است جزئیات با موارد داخل سایت چک شود ، حتما تلفنی هماهنگ شود . این موارد اکثرا برای اجناسی مثل آی سی ، خازن ، ترانزیستور ، مقاومت ، جعبه های پلاستیکی ، آداپتورها و ... که دارای چندین شرکت سازنده و ... هستند ، می باشد .

همچنین توجه داشته باشید که تمامی مقادیر و مشخصاتی که در سایت ذکر شده است ، با توجه به مقادیر اعلامی توسط شرکت سازنده و یا دیتاشیت محصول ذکر شده است و فروشگاه مسئولیتی از بابت عدم تطابق مشخصات درج شده (مقادیر نامی) با مشخصات واقعی محصول ندارد (در اکثر موارد و قطعات ، مقادیر ذکر شده به صورت نامی و تحت شرایط ایده آل و به صورت ماکزیمم می باشد که با حالت دائم و واقعی متفاوت است) .


 

- قطعات فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی شود .
-
لطفا به این نکته توجه داشته باشید که حتما قبل از خرید با تعداد بالا ، اقدام به خرید نمونه فرمائید .
-
حداکثر زمان اعلام مغایرت در سفارش و یا گزارش خرابی دستگاه هایی که شامل مهلت تست می باشند 24 ساعت می باشد .
-
قطعات الکترونیک ، سنسور ها و ماژول ها به هیچ وجه شامل گارانتی و زمان تست نمی باشد و مسئولیتی از بابت کارکرد صحیح قطعه ، نحوه راه اندازی و آموزش کار با قطعه به عهده فروشگاه نمی باشد .

 

با خدمات ۲۴ ساعته فروشگاه در ۷ روز هفته همراه ما باشید:
031-32359128
عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از جدیدترین تخفیف ها و کالا ها مطلع شوید.

لوگو نماد اعتماد
فروشگاه قطعات برق و الکترونیک
مرور كردن فروشگاه ما بسيار آسان است شما مي توانيد به راحتي با استفاده از شاخه هاي موجود در سمت راست محصولات موجود در فروشگاه را مرور كنيد و بعد از انتخاب محصول مورد نظر فقط با يك كليك آن را به سبد خريد خود اضافه كنيد . در پايان بعد از تمام شدن خريد مي توانيد به سبد خريد خود رجوع كرده و محصولات موجود در آنجا را مرور كنيد. درمرحله اخر خرید می توانید سبد خرید را ویرایش نمایید و محصولات سبد خرید را کم یا زیاد نمایید.